Subject: COX TƏCİLİ (Uçüş icazəsi)
From: Javid Huseynov <[email-masked]>
To: [email-masked], "[email-masked]" <[email-masked]>, [email-masked], "[email-masked]" <[email-masked]>, [email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], "[email-masked]" <[email-masked]>, [email-masked], [email-masked]
Date: Tue, 19 Jan 2016 11:23:02 +0400

Azərbaycan Respublikasının

Gürcüstandakı səfiri cənab A. Hüseynə

Türkiyə Respublikasındakı səfiri cənab F. Bağırova

Bolqarıstan  Respublikasındakı səfiri cənab E. Zülfüqarova

                                                     Rumıniyadakı
səfiri cənab F. Abdinbəyova

                               Macarıstan  Respublikasındakı səfiri
cənab V. Quliyevə

                                    Avstriya Respublikasındakı səfiri
cənab Q. İsrafilova

              Almaniya Federativ Respublikasındakı səfiri cənab P.
Şahbazova

                              İsveçrə Konfederasiyasındakı səfiri cənab
Ə. Zeynallıya

 Hörmətli cənab səfir,

“Azərbaycan Hava Yolları” QSC tərəfindən 24 yanvar 2016-cı il tarixində
Bakı-Sürix-Bakı marşrutu üzrə “HEAD” literi ilə AHY-6731/6732 xüsusi
çarter reysi yerinə yetirilməsi üçün uçuş icazəsinin alınmasında
köməklik göstərməyinizi xahiş edirik.

İcazənin mümkün qısa müddətdə alınması və bir-başa Prezidentin Protokol
Xidmətinə ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) və
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  -a göndərilməsini
xahiş edirik.

Əlavə: 8 vərəqdə

Best regards,

Javid Huseynov 
 
Consultant of 
The Protocol Service
of the President of the Republic of Azerbaijan

Mobile: (+994 50) 349-49-21